ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ...ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ!!!

 



Αφορμή του άρθρου στάθηκε η απάντηση του προέδρου της Α.Δ.Α.Ε. Κυρίου Ράμμου, στην γνωμοδότηση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κυρίου Ντογιάκου.


Συγκεκριμένα ο κύριος Ράμμος απάντησε πως《Κανένα κρατικό όργανο, δεν μπορεί να ασκήσει στην Α.Δ.Α.Ε. οποιαδήποτε μορφή προληπτικού ελέγχου η προληπτικής εποπτείας βάση Συντάγματος》

Έτσι ακυρώνει την γνωμοδότηση του κυρίου Ντογιάκου, εφ όσων όπως ισχυρίζεται ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δεν δύναται επικαλούμενος την γενική αρμοδιότητα του, να γνωμοδοτεί επί των νομικών ζητημάτων γενικού ενδιαφέροντος και να διατυπώνει γνώμη επί της ερμηνείας και εφαρμογής διατάξεων που αφορούν τις συνταγματικές αρμοδιότητες της Α.Δ.Α.Ε. απειλώντας μάλιστα με πρωτοφανή τρόπο τα μέλη της με βαρύτητες ποινικές διώξεις.. 



Ας δούμε όμως ποιες είναι οι 5 ανεξάρτητες αρχές, οι οποίες εδώ και έτη αποτελούν και συνθέτουν ξεχωριστά η κάθε μία, ένα (Κρατος εν Κρατει)..



Ι. Οι ανεξάρτητες αρχές είναι συλλογικά διοικητικά όργανα, ενταγμένα στο νομικό πρόσωπο του κράτους, δηλαδή στο Δημόσιο. Εμφανίσθηκαν στην ελληνική έννομη τάξη ήδη από τη δεκαετία του 1980 ως «ανεξάρτητες διοικητικές αρχές» και ορισμένες από αυτές κατοχυρώθηκαν, στη συνέχεια, από το ίδιο το Σύνταγμα, με την αναθεώρηση του 2001, το οποίο ρυθμίζει τη διαδικασία επιλογής των μελών τους, θέτει τους βασικούς κανόνες λειτουργίας τους και καθορίζει τις αρμοδιότητές τους (άρθρο 101Α του Συντάγματος σε συνδυασμό με τις ειδικές διατάξεις που αφορούν κάθε αρχή. Βλ. και άρθρο 56 παρ. 3 στοιχ. β΄). Προς επίταση της ανεξαρτησίας των εν λόγω μορφωμάτων, απαλείφθηκε από το συνταγματικό κείμενο ο όρος «διοικητικές». Με εκτελεστικό του Συντάγματος νόμο ρυθμίζονται τα βασικά θεσμικά χαρακτηριστικά καθώς και θέματα σχετικά με το προσωπικό και τον καθορισμό των προσόντων των μελών των ανεξάρτητων αρχών (Ν. 3051/2002, ΦΕΚ Α΄ 220, Συνταγματικά κατοχυρωμένες ανεξάρτητες αρχές κ.λπ, ο οποίος τροποποιήθηκε με το άρθρο 61 του Ν. 4055/2012, ΦΕΚ Α΄ 51 και με το άρθρο 85 του Ν. 4139/2013, ΦΕΚ Α΄ 74). Η μεγάλη πλειονότητα των ανεξάρτητων αρχών προβλέπεται, πάντως, από την κοινή νομοθεσία, συχνά δε η σύστασή τους συνιστά εκπλήρωση υποχρέωσης της Ελληνικής Δημοκρατίας ως κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κάποιες ανεξάρτητες αρχές έχουν ιδιαίτερη νομική προσωπικότητα, όπως η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Ν. 3373/2005), η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (άρθρο 5 του Ν. 4001/2011) και η Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ, άρθρο 7 παρ. 10 του Ν. 4038/2012, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 173 του Ν. 4261/2014).

ΙΙ. Το βασικό χαρακτηριστικό των παραπάνω μορφωμάτων είναι η ενδοδιοικητική ανεξαρτησία τους: είναι μεν ενταγμένες στο νομικό πρόσωπο του Κράτους, όχι όμως και στη διοικητική ιεραρχία, δηλαδή δεν υπάγονται σε ιεραρχικό έλεγχο εκ μέρους του καθ’ύλην αρμόδιου Υπουργού. Με άλλα λόγια, η άσκηση των αρμοδιοτήτων τους και οι πράξεις που εκδίδουν δεν υπόκεινται σε έλεγχο νομιμότητας (πολλώ δε μάλλον σε έλεγχο σκοπιμότητας) από τον Υπουργό. Περαιτέρω, τα μέλη τους διαθέτουν προσωπική και λειτουργική ανεξαρτησία. Η προσωπική ανεξαρτησία εκδηλώνεται στον διορισμό τους βάσει διαδικασίας που παρέχει εγγυήσεις αδιάβλητης κρίσης, στην πρόβλεψη ορισμένης θητείας και στη διασφάλιση αντίστοιχης στοιχειώδους οικονομικής ανεξαρτησίας. Η λειτουργική ανεξαρτησία έγκειται στην μη υπαγωγή τους στον ιεραρχικό έλεγχο ή στη διοικητική εποπτεία του Δημοσίου, ούτε φυσικά σε εντολές, διαταγές, οδηγίες ή παρεμβάσεις κάθε τύπου. Ως προς τα χαρακτηριστικά αυτά διαφέρουν από τις αυτοτελείς δημόσιες υπηρεσίες (Εθνικό Τυπογραφείο, Γενικό Λογιστήριο). Τέλος, οι ανεξάρτητες αρχές διαθέτουν οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια, δηλαδή δικό τους προσωπικό και ιδιαίτερο προϋπολογισμό. Τονίζεται ότι η ως άνω ανεξαρτησία στρέφεται έναντι των υπολοίπων οργάνων της εκτελεστικής εξουσίας, Κυβέρνησης και Διοίκησης, αφορά δηλαδή στην εσωτερική οργάνωση της μίας από τις τρεις εξουσίες, της εκτελεστικής. Πράγματι, οι ανεξάρτητες αρχές υπόκεινται σε κοινοβουλευτικό έλεγχο. Οι πράξεις τους, ως εκτελεστές πράξεις διοικητικών αρχών, υπόκεινται στον έλεγχο του διοικητικού δικαστή, κατά τα διαλαμβανόμενα στις οικείες διατάξεις του Συντάγματος (άρθρα 94 και 95) και στα σχετικά δικονομικά νομοθετήματα.

IΙΙ. Οι ανεξάρτητες αρχές που, με τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001, κατοχυρώθηκαν στο ανώτατο κανονιστικό επίπεδο, είναι οι ακόλουθες:

Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (άρθρο 9Α του Συντάγματος), η ίδρυση της οποίας αποτελούσε και κοινοτική υποχρέωση (οδηγία 95/46/ΕΚ). Πρόκειται για επταμελές όργανο, συγκροτούμενο από έναν εν ενεργεία ή μη ανώτατο δικαστικό λειτουργό (Σύμβουλο Επικρατείας ή αντίστοιχο και άνω) ως Πρόεδρο και έξι μέλη, από τα οποία τα τρία είναι εν ενεργεία ή μη καθηγητές πανεπιστημίου και τα άλλα τρία είναι πρόσωπα κύρους και εμπειρίας στον τομέα της προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Εκτός από γνωμοδοτικές, έχει και σημαντικές αποφασιστικές αρμοδιότητες, τόσο κανονιστικού όσο και ατομικού χαρακτήρα (βλ. αποφάσεις ΣτΕ Ολ 3319, 3320/2010).Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ), που ασκεί τον άμεσο κρατικό έλεγχο επί της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης, στον οποίο περιλαμβάνεται η χορήγηση αδειών, καθώς και η επιβολή σχετικών διοικητικών κυρώσεων (άρθρο 15 παρ. 2 του Συντάγματος).Η ανεξάρτητη αρχή που διασφαλίζει το απόρρητο των επιστολών και της ελεύθερης ανταπόκρισης ή επικοινωνίας (ΑΔΑΕ, άρθρο 19 παρ. 1 και 2 του Συντάγματος). Η διαδικασία ενώπιον της ΑΔΑΕ και η λειτουργία της προκάλεσαν τη διαμόρφωση σημαντικής νομολογίας που διευκρίνισε πολλά ζητήματα ως προς τη λειτουργία των ανεξάρτητων αρχών (ΣτΕ Ολ 3319, 3320/2010, ΣτΕ 3473/2017).Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), που ελέγχει την πρόσληψη, είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή, υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια (άρθρο 103 παρ. 9 του Συντάγματος, Ν. 2190/1994, Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης).Ο Συνήγορος του Πολίτη (ΣτΠ, άρθρο 103 παρ. 9 του Συντάγματος), που είναι μονοπρόσωπη ανεξάρτητη αρχή και το πρόσωπο που τη στελεχώνει (ο Συνήγορος) επικουρείται από έξι Βοηθούς Συνηγόρους. Ο ΣτΠ έχει διαμεσολαβητικές και ελεγκτικές αρμοδιότητες, που ασκούνται με μη εκτελεστές διοικητικές πράξεις. Η βασική αρμοδιότητα του ΣτΠ είναι η διαμεσολάβηση μεταξύ των πολιτών και των δημοσίων υπηρεσιών για την προστασία των δικαιωμάτων του πολίτη, την καταπολέμηση της κακοδιοίκησης και την τήρηση της νομιμότητας.


Αυτά συμβαίνουν εδώ και έτη σε μια εταιρία, όπως αυτή της Ελληνικής Δημοκρατίας Α.Ε. με αφμ 0000931106 και έδρα στην Ουάσιγκτον...


Τα δε κόμματα που κατά τις κυβερνήσεις τους, διαιρούν και κομματιάζουν τον Έλληνα Πολίτη, δείχνουν εμφανώς την αδράνεια και την αποτυχία τους, να παράξουν μια διακυβέρνηση δικαίου με υψηλό το αίσθημα της ευθύνης, μη μπορώντας και μη θέλοντας, να απεμπλακούν από τους επικυρίαρχους και τα ξένα κέντρα εξουσίας!!!

Το ίδιο συνέβει και με την προγενέστερη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, η οποία τεχνιέντως μετονομάσθηκε σε Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων με αφμ 997073525 και με τίτλο ως επωνυμία και όχι ως οντότητα Δημοσίου Δικαίου, χωρίς να γνωρίζει αυτή την στιγμή ο Έλληνας Φορολογούμενος, ποιος διαχειρίζεται τα έσοδα και τα έξοδα του Κράτους.

Ο κύριος Βαρουφάκης ήταν ο πρώτος ο οποίος είχε πει και δημόσια, πως: Ναι μεν φέρω την ευθύνη ως υπουργός οικονομικών αλλά δεν έχω ο ίδιος τον Έλεγχο!!!

Την ίδια στιγμή Έλληνα Πολίτη που δεν γνωρίζεις, ποιος θα σε φυλάξει από τους φύλακες....

Αφού η Ελληνική Αστυνομία είναι και αυτή ιδιωτική εταιρία με αφμ 090169846 και ο καθένας μπορεί με την άνεση των χρημάτων που διαθέτει, να μισθώσεις όσους αστυνομικούς θέλει για την προσωπική του ασφάλεια, ενώ εσύ είσαι έρμαιο της εγκληματικής συμπεριφοράς μη μπορώντας να προστατέψεις και να προστατευτείς ο ίδιος....

Τώρα το απόγειο της όλης παράνοιας που διέπει την Ελληνική Εταιρία Α.Ε. είναι ότι από το 1974 και εντεύθεν δεν υπάρχει πουθενά φύλλο εφημερίδας της εκάστοτε Κυβερνήσεως που να επικυρώνει την σύσταση της βουλής σε σώμα!!!!

Έλληνα Πολίτη είναι η κατάλληλη στιγμή να δεις τα στοιχεία, να γνωρίσεις και να αναθεωρήσεις.
Πρέπει να καταλάβεις πώς όλοι τους οι 300 της βουλής δεν έχουν ούτε νομική υπόσταση αλλά ούτε και υπόσταση φωνής και υπόδειξης εναντίων σου!!!

Είναι όλοι μηνυόμενοι από την Ελλήνων Συνέλευσις περί του κατηγορητηρίου της έσχατης Προδοσίας!!!

Ο μοναδικός φορέας του Έθνους των Ελλήνων με κατοχυρωμένη ιδρυτική διακήρυξη στον Άρειο Πάγο, είναι ο μόνος που μπορεί νομικά κατοχυρωμένος να εκδιώξει και να τιμωρήσει όλα αυτά τα πολιτικά σκύμβαλα, με την συμμετοχή όλων των Ελλήνων.

Πέραν όλων των άλλων, ζητούμε από όλους τους Έλληνες μια ομόφωνη γενική ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, που θα είναι στην ουσία μια νομικά κατοχυρωμένα μαζική η τουλάχιστον πλειοψηφική σύμπραξη, η οποία θα σηματοδοτεί την επανεγκαθίδρυση του Γένους-Εθνους των Ελλήνων, απανταχού της γαίας!!!


Ν.Δ. 



Ε.ΣΥ. - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ & ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ


ΠΟΛΗ: ΛΑΡΙΣΑ, ΟΔΟΣ: ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, 
Τ.Κ. 41221, ΕΛΛΑΣ
ΤΗΛ. 2411 103182 EMAIL : kpd.thes.ke@gmail.com

ΠΗΓΗhttps://esykpdkentrikisellados33.blogspot.com/2023/01/blog-post_47.html

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια